14 Januari 2011

AL-Andalus Bangi/Kajang

Lepas sudah beberape resipi aku nak blog pasal kedai mkn plak….kat bangi ni ade beberaper kedai mkn yg aku ngn member2 aku selalu pergi….salah satu name kedai tu Restoren Al-Andalus (Kedai Arab)…kdai ni terletak kat sec 7 bandar baru bangi(aku tak tau sgt alamatnyer...cume tau directionnyer sahaja...maybe Taman Sepakat Indah II, Kajang kot..)…walopon pun kdai ni agak mahal skit…tp mkknn dia sedap…memang puas hati…bg aku la…haha…

 Antara mknn yg slalu kteorg mkn kat situ seperti HALF GRILLED CHICKEN , BONELESS CHICKEN, LAMB KEBAB, SHAWERMA dan lain2....kekadang walopon kteorg duk kat kdai andalus nih  kteorg main blasah je order kat kedai seblah(mknn je la..)....lain skit resipinyer harge pun lebih murah...huhu...mknn seperti NAN CHEESE, NAN PIZZA dan lain2 jugak la...kdai sebelah ni juga menjual mknn tempatan, pakistan, dan juga arab...

Minuman plak terdapat minuman seperti Cade,Babrican,buah,bergas dan minuman2 bese yg terdapat kat tempat2 lain...tp yg jadi kegemaran aku CADE BLUE COCKTAIL....terdapat jugak desert yg agak menarik seperti CREAM CARAMEL...dan yg paling utama...kdai ni menjadi pilihan ak sebab ade SHISHA dan harge dia RM8 sahaja...haha

Adela ni sikit gambar...^_^

 Cade Blue Cocktail (RM3)

 Half Grilled Chicken (RM11)

 Moutain Dew (RM3)

 Kad Shisha....dah isap 9 kali percuma 1...haha

 Cream Caramel (RM4)

Ni la suasana kat andalus...tp mase ni kol 3-4 pagi...huhu


Kalo nak cuba pgi je la ke kdai nih...beze andalus ni ngn andalus kat kl ialah pada service nyer...layanan kat sini lebih ok la berbanding kat andalus kl nun dan tak la sesak sgt...harge pun lebih ok berbanding ngn kt kl tuh...so tunggu ape lg..dtg la ke kdai ini..haha ^__^


Alamat : 1Jalan Sepakat Indah, 2/1 Taman Sepakat Indah II, 43000 Kajang, Selangor, Malaysia

2 ulasan:

  1. Macam best je! Nampak berselere.... :)

    BalasPadam
  2. mmg best makan situ..lembut je makan lamb kabsha die..mmg sedap

    BalasPadam